FEM QUE CADA DIA SIGUI EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Aquest 1 de febrer, a l’escola vam celebrar del Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) d’una manera ben diferent.

Li vam donar la volta a aquest dia Internacional, donant llum i força tot explicant aquelles accions que fem, en el dia a dia escolar, amb la voluntat i l’objectiu de que Cada dia sigui el dia de la No violència i la Pau.

A través d’elles fomentem el diàleg i la reflexió, la gestió de les emocions per tal d’assolir un entesa i una convivència respectuosa.

Desitgem gaudiu d’aquest vídeo recull explicatiu en que infants, joves i mestres participem de bon grat.

VÍDEO: FEM QUE CADA DIA SIGUI EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU