Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola han realitzat una sortida molt interessant per conèixer de prop què passa amb els residus que generem cada dia. Durant la visita, van poder descobrir el funcionament de l’abocador de l’Urgell i de la planta de compostatge.
Al llarg de la jornada, els alumnes van aprendre la importància de reduir, reutilitzar i reciclar els residus per cuidar el nostre entorn. També van observar com es separen els diferents materials i quin tractament reben abans de ser reutilitzats o convertits en compost.
A la planta de compostatge, van veure com les restes orgàniques es transformen en adob natural gràcies a un procés totalment respectuós amb el medi ambient. Aquesta experiència els ha ajudat a prendre consciència de la necessitat de fer una bona gestió dels residus i de col·laborar entre tots per mantenir el planeta més net.
Va ser una jornada educativa i molt enriquidora que segur que recordaran!

