CICLE INICIAL VISITA EL CENTRE D’APROPAMENT A LA NATURA DE NAVÀS

El divendres 27 de maig els infants de cicle inicial de l’escola Espígol i de l’escola Sant Roc van fer una sortida molt intessant. Després d’haver treballat aquest curs el projecte Amb els animals no tot s’hi val, van poder un tancament i un recordatori de tot el que sabien i havien aprés dels animals.

L’objectiu de la sortida era fomentar l’educació ambiental i el respecte a la natura a partir del contacte directe amb els animals i el seu entorn. Van poder conèixer com són, com s’alimenten, com es relacionen,… A més a més, van poder explorar les seves emocions i sentits.

Emurs, daines, porc espí, os rentador, duc, drag barbut,, cargol africà, camaleó, iguana verda, tortugues, porcs vietnamites, cavalls, vaques,… la visita es va emmaracar en tres àmbits: grangeta, aviari i animals salvatges. Conèixer-los millor, descobrir coses interessants, donar-li menjar  i,…. tocar-ne algun. Una gran experiència.

Va ser un dia molt especial i una sortida que, a part d’apropar-nos a la natura, ens va apropar els uns als altres. Noves amistats, noves descobertes, noves possibilitats,…. Una sortida molt agradable que ens va regalar grans moments.

FOTOS DE LA SORTIDA