A l’escola sant Roc celebrem el Dia Escolar per a la No Violència i la Pau

Com cada any, avui dia 30 de gener, hem celebrat el dia de la Pau i la No Violència.

Enguany hem reflexionat i escrit a les aules missatges de Pau que després, tots junts, hem penjat en un arbre del pati en forma de colom o de símbol. Aquestes paraules ens acompanyaran a mesura que passin els dies, formaran part de la natura i del nostre entorn.

Hem fet també referència a la situació de les persones refugiades tot llegint el poema de la Joana Raspall, “Podries”.

Album fotos

1. ANNA PLANES SORIA

Jo crec que el dia de la Pau és un dia perquè reflexionem tots,
    nosaltres tenim molta sort estem amb un país que no té guerra.
    Tots hauríem d’estar contents i sempre que puguéssim, ajudar als que més ho necessitin.
    Aquest dia serveix per pensar amb les coses que hem fet malament i intentar que no tornin a passar.