ELS ALUMNES DE P-4 I P-5 EN CONFINAMENT
22/04/20ELS ALUMNES DE P-4 I P-5 TREBALLEM MOLT DES DE CASA.
ENS ENVIEN FOTOS DEL BÉ QUE HO FAN.
MIREU, MIREU,…
https://photos.app.goo.gl/tppzMekU8fs2tvXm9
ELS ALUMNES DE P-4 I P-5 TREBALLEM MOLT DES DE CASA.
ENS ENVIEN FOTOS DEL BÉ QUE HO FAN.
MIREU, MIREU,…
https://photos.app.goo.gl/tppzMekU8fs2tvXm9
Després de tants dies avui per fi ens hem pogut comunicar a través de videoconferència, on ens hem explicat quines coses hem fet i com hem passat aquests dies de confinament. Ha estat molt gratificant poder veure-us i parlar amb tots vosaltres.
Us espero cada dimecres… Llegeix més»
Ja fa més d´un mes que estem a casa i no ens podem veure, només hem tingut contacte via correu electrònic.
Per aixó aquesta tarda ens hem iniciat amb el “jitsi meet”. Gràcies pares per fer-ho possible.
Ha estat genial, la setmana que ve hi tornem.
Després de tres setmanes confinats a casa, va arribar Pasqua.
Els alumnes de 1r i 2n de Cicle Inicial van fer POLLETS DE PASQUA des de casa.
Van quedar xulíssims:
ttps://photos.app.goo.gl/ufid7DvWuB6kHsVL8
El passat divendres 6 de març, l’alumnat de cicle superior de Barbens i Tornabous vam assistir a la IX trobada esportiva del Pla d’Urgell. Hi vam ser tot el dia i vam poder fer activitats com Dodgeball, aeròbic, hoquei,etc. Ens ho vam passar molt bé!
Llegeix més»
El diumenge 8 de març se celebrarà “EL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES”, encara que cada dia ho és…
Avui divendres hem escoltat el conte de “La princesa de xocolata”, una nena òrfena de mare, que gràcies al seu treball diari menjaven el seu pare i… Llegeix més»
Els alumnes de cicle inicial ens familiaritzem amb les mesures de massa, practicant amb les balances.
https://photos.app.goo.gl/DvkmghpRCJrQkKQ48
La Vella Quaresma ahir a la tarda va arribar.
Aquest matí tots els alumnes de 1r-2n i 3r la cançó hem cantat i molt contenta s´ha posat.
També els alumnes de primer s´han presentat davant la Vella Quaresma,
per recordar-li que ells alumnes de l´escola Éspigol són i… Llegeix més»
Hola famílies, el divendres 21 de febrer a la tarda molt bé ens ho vam passar,
una gran rua pel poble vam amenitzar,
pares, mares, padrins, padrines, tiets, tietes,… ens van acompanyar.
Després a l´escola vam tornar
i una desfiladar per classes vam realitzar.
Els alumnes de 5è i 6è
el… Llegeix més»