Nadal

El ninot de neu

Aquest any al pont de desembre en la nostra família hem fet un ninot de neu en material reciclat.

Vam utilitzar capses i tubs de cartró, taps d’ampolles, mitjons, botons, roba, objectes de plàstic…

Vam explicar als companys com ho havíem fet i ho exposarem al rebedor de l’escola.

Alumnat de Cicle Inicial

Festival de Nadal

El divendres 20 de desembre de 2019 els alumnes de l’escola La Pineda vam celebrar el festival de Nadal.

Va ser  al casal i van venir els familiars. Els alumnes de 6è van presentar el festival.

Els primers d’actuar van ser els xiquets i xiquetes d’infantil, van cantar i ballar. Els segons van ser els de cicle inicial que també van cantar i ballar.

Després, els de cicle mitjà van tocar el xilòfon i els de cicle superior van tocar la flauta.

Finalment, els xiquets de 4t,5é i 6é van fer acrosport.

Alumnat de Cicle Superior

Regal de Reis

Quan vam tornar de les vacances de Nadal, a l’escola vam tenir una gran sorpresa.

Al rebedor de l’escola hi havia molts regals!

Els Reis Mags ens van regalar 5 pissarres, jocs de fusta, pilotes, un teler i jocs sensorials.

Ens van agradar moltíssim!

Alumnat de Cicle Inicial

Aquí podreu veure les diferents fotos de:

Manualitats de Nadal

Tió de Nadal