TALLER DE PASQUA

A l’escola ens agrada mesclar-nos i fer tallers.
Aprofitant que ve Setmana Santa i Pasqua a l’escola ho hem celebrat decorant ous ( Easter Eggs) i també buscant-ne ( Hunting eggs).
Tots els cursos ens hem barrejat i després ens hem posat en grups per decorar els ous. Els més grans hem ajudats als petits i ens ho hem passat molt bé.
Quan hem acabat la decoració hem sortit al pati, en grups, a buscar els ous amagats. Per trobar-los hem hagut de mirar un plànol que han fet els nens i nenes de cinquè a matemàtiques. Per recollir-los, també hem aprofitat les cistelles que hem construït a plàstica.
Hem acabat la tarda menjant els ous de xocolate que hem trobat!