LA CLASSE DELS POLICIES

Els xiquets i xiquetes de p-3, p-4 i p-5 de Tivenys som la classe dels policies.

Per triar els nom de la nostra classe primer de tot hem conversat sobre els diferents oficis que coneixem, hem escoltat la cançó dels oficis i hem jugat a disfressar-nos d’alguns oficis.

Quan ja hem conegut molts oficis hem fet votacions i ha sortit escollit l’ofici dels policies.

Després hem investigat moltes coses sobre els policies:

Tota la informació que hem portat a l’escola i la que hem anat recopilant al llarg del projecte l’hem exposat al racó d’informació.

Amb aquest projecte hem aprés moltes coses que finalment hem explicat als nostres companys de cicle inicial.

Ens ha agradat molt ser la classe dels policies!!!