LA CASTANYADA

­­­­­

El divendres 30 d’octubre a l’Escola La Pineda vam celebrar la castanyada­­.

Al matí vam elaborar els panellets. La massa estava feta de patata, llimona rallada, sucre, ametlla molta i estaven decorats amb cireres i ametlles. Quan vam acabar, vam ficar el panellets al forn i els vam deixar 10 minuts.

A la tarda vam contar les històries de por que ens havíem inventat als alumnes de cicle mitjà i cicle inicial. Feien més gràcia que por. Alguns xiquets estaven espantats i no van voler entrar.

Els més petits de l’escola ens van cantar una cançó sobre la castanyada i anaven vestits de castanyers i castanyeres.

En acabar, ens vam menjar els panellets que havíem fet al matí i vam sortir al pati.

Ens ho vam passar molt bé.

CS ESC La Pineda