Excursió d’Educació Infantil a Montroig del Camp

El passat dijous 6 de juny de 2019 tot l’alumnat de la nostra ZER vam anar d’excursió a Montroig del Camp, com a cloenda del projecte que hem treballat durant aquest curs escolar i que està relacionat amb Joan Miró, la seua vida i la seua obra.

Els més xicotets de la ZER vam visitar el “Mas Miró” que és on ell va començar a pintar quan hi va estar malalt i el seu pare va comprar la masia perquè Joan es recuperés. Un cop allí, ens van ensenyar el mas i les seues estances i també ens van explicar la història del mas i com Joan Miró gaudia d’estar allà també quan va ser gran.

Després, amb una altra monitora vam poder gaudir de la natura que envolta la masia i vam observar els petits detalls gràcies a una lupa.

A continuació vam plasmar allò que més ens va agradar de l’entorn a una peça de fang, que posteriorment vam prendre cap a casa.

Vam gaudir molt de totes les activitats així com de l’entorn…

Després, vam fer una petita excursió a la “Platja de la Pixerota” i malgrat el mal temps ens vam poder banyar els peus i jugar amb la sorra!

En definitiva, creiem que va ser una excursió molt profitosa on els xiquets i les xiquetes van xalar molt i van aprendre moltes coses!

1. Judith

Que guai Xics, la veritat és que quan marxen sempre et preguntes durant el dia ….Que deuen fer ? i… i aquestes fotografies ens afirmen lo bé que s’ho han passat. Moltes gràcies. És molt important l’aprenentatge pràctic. Gràcies per portar-ho a terme.