XV Trobada de la ZER Ribera d’Ebre Nord

El passat divendres 24 de març va tenir lloc a l’escola El Tormo de la Torre de l’Espanyol la XV Trobada de la ZER Ribera d’Ebre Nord, en la que ens vam reunir alumnat i mestres de les escoles El Verger (Garcia), Les Eres (Vinebre) i El Tormo (La Torre).

Vam iniciar la trobada donant la benvinguda a tothom i fent la foto de família oficial. Després, cada comunitat va realitzar diferents activitats:

• Petits, mitjans i grans van rebre la visita de l’autor Salvador Comelles, que els va explicar detalls sobre els diferents llibres escrits per ell que havíem treballat durant les darreres setmanes.
  • L’alumnat de la Comunitat de Petits va poder gaudir d’una estona de jocs i racons al pati: disfresses, joc simbòlic (cuineta, metges, nines…), construccions, cotxes i carreteres, circuits, etc.
  • Pel que fa a la Comunitat de Mitjans i Comunitat de Grans van realitzar un taller de manualitats, on van poder confeccionar un clauer, i també van gaudir d’un taller anomenat “Jocs del món”, que es va situar a la plaça de l’església i que consistia en jocs tradicionals d’arreu del món construïts amb fusta.

Després de realitzar totes aquestes activitats, vam gaudir del dinar de germanor al pati de l’escola. En acabar, ens vam dirigir fins a la sala de la Societat del poble i allà vam dur a terme el “Certamen de lectura en veu alta” de la ZER, on diferents alumnes i mestres van llegir petits fragments dels llibres de l’autor.

Per acabar el dia, vam poder ballar i cantar a ritme del grup l’Eriçó Punxegut, que va posar el punt i final a la festa.

Va ser un dia genial on tothom va poder gaudir molt tant de les activitats realitzades com de retrobar-nos amb companys i companyes de les altres escoles de la ZER.

Podeu veure un petit vídeo amb un recull d’imatges de la trobada clicant el següent enllaç: