DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU 2022

El passat divendres 28 de gener l’alumnat i el professorat de la nostra ZER vam commemorar el Dia escolar de la No-violència i la Pau, que és el 30 de gener, realitzant diferents activitats.

La comunitat de petits vam visualitzar el curt “El Pont” que ens va convidar a reflexionar sobre l’empatia, la ràbia, la resolució pacífica de conflictes… I després d’una petita conversa vam crear un arc de Sant Martí amb paraules de pau.

La comunitat de mitjans també vam visualitzar curts sobre la pau i els vam comentar. Seguidament, vam escriure missatges de pau que vam introduir en ampolles i les vam enganxar al mural del mar perquè viatgin per tot arreu!

La comunitat de grans vam conversar sobre la pau i també vam visualitzar algun curt sobre el tema. Després vam crear una cadena de favors amb bones accions que vam penjar en un mural conjunt.

Al següent carrusel podeu veure com de bé ens van quedar les diferents produccions.