Donació ANAV

Apreciada ANAV (Associació Nuclear Ascó-Vandellòs),

Vull expressar el meu sincer agraïment en nom de l’escola Les Eres i tota la comunitat educativa per la generosa donació d’ordinadors que heu fet  a la nostra escola. Aquest gest desinteressat no només enriqueix la nostra infraestructura tecnològica, sinó que també té un impacte positiu directe en l’experiència educativa dels nostres alumnes. Amb aquests nous ordinadors, els nostres estudiants tindran accés a recursos informàtics millorats, ampliant les seves oportunitats d’aprenentatge i preparant-los millor per afrontar els reptes del món digital actual.

És gràcies a empreses com la vostra que podem oferir als nostres alumnes les eines i els recursos necessaris per créixer intel·lectualment i preparar-se per a un futur que cada vegada depèn més de la tecnologia.

Apreciem profundament la vostra contribució i el vostre suport continuat en la nostra missió d’oferir una educació de qualitat.

Us assegurem que els ordinadors seran utilitzats de manera responsable i que contribuiran significativament al desenvolupament educatiu dels nostres alumnes.

Un cop més, gràcies per la vostra generositat i suport.

Atentament,

Miquel Segura Caelles