Taller: La Laura i en Joan en una recerca molt especial

El passat divendres 26 de gener, les Comunitats de Mitjans i Grans vam participar en un taller organitzat pel Departament de Recerca i Universitats, que es va dur a terme a la nostra escola.

El taller estava basat en la col·lecció de contes “La Laura i en Joan en…”. En aquest cas, ens van presentar el conte “La Laura i en Joan en una recerca molt especial” i, posteriorment, vam realitzar dos activitats sobre planetes, constel·lacions, llum i telescopis, en les que vam recordar la composició del Sistema Solar i vam descobrir, a través de l’experimentació, com estudiaven el cel els nostres avantpassats i com l’estudiem avui dia. A més a més, vam fabricar el nostre propi telescopi i vam fer servir els luxímetres per a desvetllar com es descobreixen nous planetes localitzats al voltant de les estrelles.

Va ser un taller molt interessant i tot l’alumnat vam gaudir molt amb les activitats.