Sortida de Cicle Mitjà i Superior a Tortosa

El dimecres, 13 de febrer els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la ZER vam anar a Tortosa, per tal de fer la sortida anual.

Quan vam arribar vam arribar vam esmorzar pels voltants de l’Auditori Felip Pedrell.

A les 10:30 vam entrar per veure l’obra de teatre “Un milió de likes”. Va ser una molt divertida i graciosa. Quan es va acabar, vam poder fer preguntes a les dos actrius de l’obra, Clàudia i Susanna.

Quan vam sortir del teatre, els de cicle mitjà vam anar a un parc de Tortosa per fer una activitat que consistia en buscar arbres. Quan vam acabar vam poder jugar al mateix parc, abans de començar a treure l’entrepà i les patates per dinar.

Seguidament van arribar els de cicle superior que venien de la fàbrica de xocolates i cafès C.R.E.O. Vam anar a compartir patates amb ells.

Cap a les 15:00 vam anar cap a la fàbrica de xocolates i cafès C.R.E.O. Ens van explicar una mica el petit museu que tenien allí a l’entrada i després vam anar dintre la fàbrica i ens van explicar com es feia la xocolata des del fruit fins les tauletes de xocolata. Quan ens van acabar d’explicar això ens van deixar provar cacau pur i també culleres amb xocolata. Estava tot molt bo!!

Va ser un dia fantàstic perquè una vegada més ens vam reunir les tres escoles i vam compartir moltes experiències!

Alumnat de cicle mitjà Escola “El Verger” Garcia.