Setmana de la Pedra Seca

El passat dijous 23 de novembre, l’alumnat de la Comunitat de Grans vam realitzar una activitat per celebrar la Setmana de la Pedra Seca, organitzada pel Grup Anjubs de la Torre de l’Espanyol i el mateix Ajuntament de La Torre.

Vam fer una ruta des de l’escola fins a les Hortes i el seu voltant i vam acabar la sortida a la Plaça de l’Ajuntament. Durant la sortida, vam poder veure algun amagatall, diferents marges i construccions fetes amb pedra seca i també vam conèixer el procés de gestió de l’aigua a la Torre al llarg de la nostra història, ja que tenim diverses fonts i mines a la població.

Vam acabar la sortida amb un berenar de pa amb oli i sucre a les Hortes.

Va ser una sortida molt interessant i agraïm al Grup Anjubs i a l’Ajuntament l’organització d’aquesta activitat que, com cada any, ens permet conèixer una mica millor la nostra història i el nostre entorn.