Lo riu ens mou als de CS de la ZER

Per primera vegada, els alumnes de CS de la ZER Ribera d’Ebre Nord hem participat a una activitat de rem amb llaüts al riu Ebre el dijous 4 de maig.

L’activitat s’ha organitzat des dels Serveis Territorials de les Terres de l’Ebre, referents a educació, cultura i esport. Amb el lema “ Si ets de les Terres de l’Ebre, mou-te, aprèn i estima lo nostre riu a l’escola”.

Nosaltres hem format part de la primera fase,  que inclou a tots els alumnes de 6è de la Ribera d’Ebre i Baix Ebre Nord. Com que som ZER, també s’ha deixat incorporar als de 5è.

Ens hem trobat sobre les 9.40 a l’Embarcador de Garcia, sortint 4 llaüts, i desembarcant a les 11.30h a l’embarcador de Móra d’Ebre.

Una activitat que ens ha permès apropar-nos i gaudir del nostre riu d’una manera diferent, iniciant-nos a la tècnica del rem, i cooperant i treballant en equip en tot moment.

L’activitat ha estat molt ben organitzada i ens hem sentit tots satisfets, alumnes, mestres i equip organitzador,  formant un gran equip, juntament amb els  companys i companyes d’Ascó.

Agrair la guia dels monitors de rem dels clubs nàutics de Flix, Móra d’Ebre i Tortosa, ja que ens han donat consignes clares, seguretat i tranquil·litat en tot moment i també a l’equip de suport de les llanxes que ens ha acompanyat tot el recorregut.

Desitgem que l’any que ve el riu ens torni a moure!