L’Escola El Tormo us desitja Bon Nadal!

El passat dilluns 11 de desembre vam realitzar a l’escola una tarda en famílies.

Les famílies del nostre alumnat van venir a l’escola per realitzar una activitat conjunta, que consistia en elaborar la decoració per a l’arbre de Nadal de l’escola. Cadascuna de les famílies va elaborar una casa de cartró i la va decorar de color blanc, intentant transmetre tot l’amor i caliu de la seva llar.

Un cop totes les cases elaborades, es van anar penjant a l’escala de fusta que simula l’arbre, on també es va posar l’estrella de Nadal.

Tot seguit, l’alumnat de les diferents comunitats, juntament amb els i les familiars, van elaborar una postal de Nadal, expressant els seus millors desitjos. Aquestes postals van decorar el mural de l’escola, juntament amb les fotografies de les diferents famílies celebrant alguna festa important.

Per acabar la tarda, vam sortir al pati i vam berenar els postres tan típics d’aquestes festes nadalenques: torrons i neules. Mentrestant, vam poder jugar i xerrar en comunitat i passar una estona agradable.

Va ser una tarda fantàstica i el nostre arbre de Nadal va quedar molt bonic!

Podeu veure un petit vídeo amb les fotografies del dia clicant el següent enllaç, amb el que aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i que gaudiu moltíssim d’aquestes estones amb la família i els amics!