Els Reis Mags han vingut a l’escola!

El passat dilluns dia 8 de gener vam reprendre el curs després de les vacances de Nadal.

Al matí, quan vam arribar a l’escola, vam tenir una bona sorpresa! Els Reis Mags havien passat per l’escola i havien entrat a cada classe per tal de deixar-nos regals.

Ens van portar moltíssimes coses! A la Comunitat de Menuts, van portar una pissarra i un moble per desar els contes, a la Comunitat de petits van deixar trencaclosques, jocs de lletres, estris per a la cuineta i jocs de construccions, a la Comunitat de Mitjans ens van regalar dos caixes de Legos per construir coses molt boniques i a la Comunitat de Grans ens van portar dos jocs de taula.

Moltes gràcies Reis d’Orient per aquests regals!