Exposició de manualitats de tardor

La setmana passada, des de l’AMPA de l’Escola el Tormo, amb la participació de l’escola i de l’Ajuntament, es va organitzar una magnífica iniciativa que va comptar amb una alta participació per part de l’alumnat i les famílies.

L’activitat consistia en realitzar a casa un treball manual amb elements de la tardor. Aquests treballs es van recollir i van ser exposats a l’escola al llarg de la setmana i el passat divendres 11 de novembre, els i les nenes acompanyats de les mestres van traslladar-los fins a l’Ajuntament.

El diumenge 13 de novembre al matí, es va fer una exposició amb totes les manualitats i tothom va poder visitar-la i gaudir d’una xocolatada amb melindros. Els diners que es van recollir gràcies a aquesta iniciativa aniran destinats a la sortida de final de curs de l’alumnat de l’escola.

Des de l’escola agraïm a l’AMPA que hagi organitzat aquesta activitat, així com també a l’Ajuntament i a totes les persones que van assitir a l’exposició i van col·laborar-hi. Agraïm també la col·laboració de les famílies i felicitem tots i totes les alumnes per tots els treballs presentats, tots tan bonics i originals.

Moltes gràcies a tothom!

Clicant el següent enllaç podreu veure un vídeo amb un recull d’imatges de l’activitat: