Celebrem el dia mundial dels Drets dels Infants

El passat diumenge dia 20 de novembre va ser el dia mundial dels Drets dels Infants.

A l’escola ho vam celebrar el dilluns 21 de novembre i ho vam fer a través d’una dinàmica de grups internivells, que englobaven tot l’alumnat des d’I3 fins a 5è.

La dinàmica consistia en que cadascun dels 5 grups havia d’emprendre un viatge en vaixell en busca d’un nou continent però durant el trajecte van haver de superar alguns entrebancs, com per exemple una tempesta, l’arribada d’un huracà o una onada gegant. Cada cop que apareixia un problema, cada grup s’havia de desprendre de tres de les coses que portaven al seu equipatge.

Quan per fi vam arribar a terra ferma, cada grup va explicar quines coses havia decidit conservar per quan arribessin al seu destí.

Plegats ens vam adonar de les coses que realment són importants, que són les que tots els grups van decidir mantenir fins al final del viatge: una llar confortable, l’educació, el bon tracte i la no discriminació, un medi ambient net, menjar sa, un sistema sanitari i la protecció davant de qualsevol.

Després de realitzar la dinàmica vam tenir una conversa sobre quins són els drets dels infants i tot l’alumnat va aportar la seva opinió i les seves reflexions.