Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna

Ahir dia 21 de febrer vam commemorar a l’escola el Dia Internacional de la Llengua Materna, dia en què es fa un reconeixement a la diversitat de llengües que hi ha al món.

Per tal de celebrar aquest dia, l’alumnat de la nostra escola vam realitzar una activitat que consistia en elaborar un “Memory”, un joc de fer parelles.

Ens vam agrupar en padrins i fillols lectors i cadascun dels grups vam pensar una paraula que ens agradés. Posteriorment, vam escriure cada paraula escollida en les quatre llengües maternes que trobem a la nostra escola: català, castellà, romanès i àrab, i cada grup va elaborar-ne el dibuix corresponent. Entre tots i totes vam dibuixar i pintar les diferents peces del joc.

Un cop finalitzat, vam poder fer alguna partida al joc del “Memory”, que consisteix en trobar la parella tot associant cada imatge a la paraula corresponent.

Vam poder descobrir com es diuen algunes paraules en les llengües maternes dels nostres companys i companyes i vam veure que tenim una gran diversitat d’idiomes que ens fa molt rics. A més a més ens vam divertir moltíssim elaborant el nostre propi joc de parelles.