Carnaval 2024

La setmana passada, del 5 al 9 de febrer, vam celebrar a l’escola la setmana del Carnaval.

La festa va començar amb l’arribada del Rei Carnestoltes, que va instal·lar-se a l’entrada de l’escola i va ordenar les consignes que havíem de seguir cada tarda:

• Dilluns amb tota la roba d’un color vindrem i ben acolorits anirem.
  • Dimarts amb sabates diferents i ben pallassets quedarem.
  • Dimecres pijama i nino portarem i ben calentets estarem.
  • Dijous per anar a llardar, berenar i gorra haurem de portar.
  • Divendres si a la rua de carnaval vols anar, la disfressa de l’univers t’hauràs de posar.

A més a més, dilluns dia 5 vam poder gaudir d’una nova Tarda en famílies. En aquesta ocasió, la tarda va anar destinada a confeccionar les disfresses per a la rua i des d’aquí aprofitem per agrair a totes les famílies la seva col·laboració.

El dijous dia 8 vam adreçar-nos fins al camp de futbol del nostre poble per tal de celebrar el Dijous llarder. Allà vam berenar i sobretot, vam jugar i ens vam divertir moltíssim!

Per acabar la setmana, el divendres a la tarda ens vam posar les disfresses i vam fer una rua pel poble. Com cada any, les disfresses estaven relacionades amb el tema del projecte interdisciplinari que treballarem tota la ZER que en aquest cas era l’UNIVERS. A la nostra escola vam decidir fer quatre grups per disfressar-nos de sol, lluna, estrella i planeta Terra. Durant el recorregut de la rua, vam aturar-nos al SAIAR, el centre de dia del nostre poble, per celebrar el Carnaval amb la nostra gent gran, que també ens esperaven amb disfresses molt divertides.

En arribar a l’escola, l’alumnat de la Comunitat de Grans va celebrar el judici al Rei Carnestoltes. Durant el judici el van declarar culpable però van decidir indultar-lo de la seva crema, tot fent que tornés al seu amagatall fins a l’any vinent.

Per finalitzar la festa, tothom va poder gaudir d’una bona xocolata calenta amb melindros que havia preparat l’AFA, a qui agraïm la seva feina i felicitem pel bona que estava!

Clicant el següent enllaç podreu veure un vídeo amb un recull d’imatges de tota la setmana: