Anem a buscar el tió al bosc!

L’alumnat de les Comunitats de Menuts, Petits i Mitjans hem anat al bosc a buscar el tió de l’escola.

L’hem trobat amagat entre els arbres, passant una mica de fred, així que entre tots i totes l’hem portat cap a l’escola, l’hem tapat amb una manta i li hem posat un barret nadalenc.

Un cop a les classes, ha sonat el timbre de l’escola de manera molt insistent i quan hem sortit a obrir… quina sorpresa! El tió gran ha vingut caminant sol fins la porta de l’escola! L’hem situat al costat del tió petit, l’hem ben abrigat i ja hem començat a alimentar-los amb el que més els agrada: pells de mandarina, de plàtan, de poma, etc.

Durant els propers dies intentarem donar-los molt menjar per tal que l’últim dia d’escola ens caguin alguna cosa. Estem molt contents i contentes de tenir-los amb nosaltres a l’escola!