TALLER CONTES DE LA LAURA I EN JOAN

Avui divendres han vingut a l’escola els protagonistes dels contes que tenim a la biblioteca de l’escola “La Laura i en Joan en…”. Ens han presentat el conte “La Laura i en Joan en una recerca molt espacial”. Seguidament ens han guiat en dos activitats taller sobre: les constel·lacions, els planetes i els telescopis, i una altra sobre els luxímetres i la mesura de la llum de les coses que ens envolten. La comunitat de grans hem après molt i gaudit amb les activitats. Moltes gràcies al Departament de Recerca i Universitats per oferir aquestes activitats a les escoles.

Escola El Verger – ZER Ribera d’Ebre Nord ( Aquí teniu la portada del conte personalitzada amb la foto de l’alumnat de la comunitat de grans que ens han fet arribar la Laura i en Joan))