DIA DE LA BIBLIOTECA

El 24 d’octubre a la nostra escola vam commemorar el Dia de la Biblioteca, per això ens vam reunir tot l’alumnat i el professorat a la nostra biblioteca escolar i vam recordar les normes i les funcions de la biblioteca. A més a més, la senyoreta Lita ens va explicar un conte anomenat Ratpenats a la biblioteca que ens va agradar molt!

Després l’alumnat de la comunitat de mitjans i la comunitat de grans van ajudar a tornar a etiquetar els prestatges per poder tenir la biblioteca endreçada segons la “Classificació Decimal Universal” que fan servir totes les biblioteques. Si en voleu saber més d’aquesta classificació us deixem un enllaç.

Aquí us deixem unes fotos de les activitats…