Apadrinament lector

La setmana passada vam començar el projecte anual d’apadrinament lector que consisteix en fer parelles d’alumnes on un gran i bon lector llegeix per a un petit que no coneix o que comença a desxifrar el codi. La darrera sessió es va explicar el funcionament… Llegeix més»

Visita a la central nuclear d’Ascó

El passat divendres 10 de novembre l’alumnat de cicle superior vam visitar la central nuclear d’Ascó i vam desenvolupar  l’activitat “Viatgers atòmics” amb la qual vam aprendre moltes coses.

Carta de compromís educatiu

Les persones sotasignades, ………..………………………………….. (nom i cognoms), ……………………….. (càrrec) del centre educatiu…..…..……………………………..
, i .………………………………………….…………….(nom i cognoms), ..……..……..… (pare mare, tutor, tutora) de l’alumne/a …………………………………………………………, reunits a la localitat de ……………………………………………………..…………………., amb data ………………………………………., conscients que l’educació d’infants i joves implica l’acció conjunta… Llegeix més»

Mocs d’elefant

Com que ja han arribat els primers constipats a la classe dels elefants la nostra mascota l’elefant també s’ha refredat i avui hem creat mocs d’elefant!

Ha estat una estona molt entretinguda i pringosa!

Us deixem unes fotos perquè ho veieu vosaltres mateixos!

A més a més, us deixo l’enllaç a la pàgina web d’on hem après la recepta per si us ve de gust fer-ne a casa!