Del 13 al 30 d’abril: treballem la Primavera!

Comencem el trimestre amb escoles tancades però amb la mateixa il·lusió de sempre. Proposem activitats i l’alumnat responeu genial! Immersos dins un centre d’interès, la quinzena del 13 al 30 d’abril fem activitats molt diverses referents a la primavera!

-Els més petits de l’escola dibuixen la primavera

– Coneixem les abelles i el seu món. També en fem manualitats!

– Fem receptes amb mel

– Ens inventem un conte de la primavera i els més petits descobreixen paraules primaverals

– Experimentem amb les flors i en descobrim el procés de germinació i la reproducció de les plantes en flor:

– Experimentem amb les matemàtiques i les figures geomètriques

– Activem el cos i alliberem la ment fent Acrosport

Celebrem la llegenda de Sant Jordi! Poesia, cantem i ballem, cartells animant a la lectura, manualitats, canviem la història i també representem la llegenda! Aquí en teniu un petit recull d’alguns dels treballs dels i les alumnes de la ZER representant la llegenda!

Per acabar, volem agrair l’esforç de les famílies ja que sense la seva col·laboració això no seria possible.

Una abraçada ben forta. Amb moltes ganes de retrobar-nos tots i totes aviat!

ZER PALLARS JUSSÀ