Anem a buscar bolets!

La setmana passada, l’alumnat de primària de l’escola de Salàs va aprofitar el bon temps que feia per anar a buscar bolets.

El dilluns va ser el torn dels mitjans. Amb la companyia del Pepe, el pare de l’Olívia, van anar a un raconet de bosc a prop de l’escola i van tornar carregats de llanegues, fredolics i algun rovelló!

El dimarts, els grans van anar una miqueta més lluny i van trobar: rovellons, llanegues d’alzina, moixernons de Sant Miquel i molts camagrocs! Baixant de nou cap a Salàs vam collir també unes quantes magranes i vam aprofitar per fer una foto de grup molt xula!

Les dos sortides van ser molt entretingudes i ens ho vam passar molt bé. En arribar, vam compartir els bolets que havíem trobat i cadascú se’ls va endur a casa per cuinar-los.

En aquest enllaç trobareu més imatges. Recordeu que per accedir-hi ho heu de fer amb les credencials del correu de la ZER.

Finalment, volem donar les gràcies al Pepe per haver-nos acompanyat i per ensenyar-nos tantes coses sobre els bolets.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut