Un bonic agraïment

Ara que ja estem a la fase 1 i sembla que veiem la llum al final del túnel, l’alumnat de la comunitat dels grans de l’escola de Massalcoreig hem realitzat un petit treball plàstic per tal d’agrair a les nostres famílies el seu suport i ajuda en aquests dies. El treball ha consistit a resseguir les mans de totes les persones de la nostra família amb les quals hem compartit aquest confinament i fer una composició de record. Cada vegada que veurem aquest petit treball recordarem aquesta experiència i totes les coses bones que ens ha aportat.