Sortida en bicicleta a La Granja d’Escarp.

El passat dimarts, els alumnes de primària de l’escola de Massalcoreig es van desplaçar a la localitat de La Granja d’Escarp utilitzant com a mitjà de transport la bicicleta. Ben puntuals i preparats, els alumnes i els mestres van iniciar la ruta a les 9 del matí. Aprofitant l’entorn van visitar l’aiguabarreig i la zona de pesca de La Granja d’Escarp.

Una vegada vam arribar al poble veí, vam esmorzar amb els companys de l’escola Sant Jaume. En acabar els mestres van muntar un petit circuit d’habilitat i equilibri. Va ser un matí diferent, divertit i molt engrescador.

Cal esmentar que es va poder dur a terme gràcies a la solidaritat de la comunitat educativa de l’escola ja que gràcies als mestres, infants i pares, tots els nens i nenes van poder desplaçar-se amb bicicleta i casc.

Moltes gràcies.

Sortida en bicicleta