Les escoles de la ZER acomiaden el curs a La Granja d’Escarp

El passat divendres dia 22 de juny les escoles de la ZER es van desplaçar a La Granja d’Escarp per acomiadar el curs. Va ser un matí ple de diversió, festa i també una mica de tristor per acomiadar els companys de sisè.

Durant el matí els infants agrupats en cicles, van gaudir de diferents activitats i espais. Per començar el día, tots plegats, vam esmorzar a la plaça del poble. Al acabar l’esmorzar ens vam dirigir a la sala Lo Ball, per fer entrega de les orles als companys de sisè. Allà vam, rebre la visita d’en Pere Duc, un astronauta que ens va venir a visitar degut que aquest any el nostres projecte, “directes a l’espai” tenia molta relació amb els planetes i les galàxies.

A partir de llavors, vam gaudir de diferents activitats, cucanyes, jocs aquàtics i contes fins l’hora del comiat on els infants de cicle superior de l’escola Sant Jaume ens van deleitar amb un ball molt treballat durant els ultims dies. Acte seguit, música, ball i moltes fotos al “photocall” per acomiadar tots plegats un curs que sempre recordarem.