L’ALUMNAT D’INFANTIL HEM FET UNA SORTIDA A LA SAIRA

El divendres 11 de març, tot l’alumnat d’educació infantil de la ZER, vam anar d’excursió a la granja escola La Saira, a prop d’Almacelles.

L’autocar ens va venir a recollir pels quatre pobles i, quan vam arribar, el primer que vam fer va ser esmorzar. Després vam estar jugant una estona per l’exterior i tot seguit, vam realitzar un taller de reciclatge de paper.

Quan vam acabar, vam jugar una estona més i les monitores ens van ensenyar els animals que tenen allà: gallines i galls, tortugues, cavalls, ponis, paons reials… Ens va encantar!!

Tot seguit, vam dinar per agafar forces per pujar al poni, que ens va donar un passeig. Va ser molt divertit!!

Una imatge val més que mil paraules, així que cliqueu a l’enllaç per poder veure les fotos:

Cliqueu a la imatge per veure’n les fotografies