II TROBADA ESPORTIVA D’ESCOLES RURALS DEL SEGRIÀ

El passat dijous dia 29 de febrer, els nens i nenes de 5è de la ZER vam anar a l’Institut Joan Oró de Lleida per participar en una Trobada Esportiva juntament amb alumnes d’altres ZER del Segrià.

Durant el matí, vam tenir l’oportunitat de passar per diferents estacions que havíen preparat els alumnes del mòdul d’esports de l’institut i vam practicar diferents esports i jocs. Vam jugar a Voleibol, pickleball que és un joc de raquetes i datchball. També vam treballar jocs com el Pitxi o les bitlles.

En acabar vam anar als Camps Elisis on vam dinar tots plegats i vam tenir una estona de temps lliure per jugar i coneixer-nos una mica millor.

Va ser una jornada en la que vam poder gaudir de l’esport!

Si voleu veure imatges, feu clic aquí.