Experimentem amb l’art

Els tritons i sirenes de la classe d’infantil de l’escola de Massalcoreig han tingut l’oportunitat de descobrir, experimentar, manipular, sentir, imaginar, gaudir, expressar i crear mitjançant una gran varietat de materials i tècniques artístiques, on han desenvolupat les seves capacitats expressives, representatives i artístiques. Així doncs, ens hem organitzat en 3 tallers diferents.

Taller de mandales: Amb objectes naturals i productes de la tardor.

Taller de petits creadors: Cada alumne va elaborar un dibuix personalitzant utilitzant lliurement objectes per reciclar i objectes reciclats del pati.

Taller pintura:Fent us dels colors de la tardor hem pintat de forma lliure fent anar els cavallets de fusta.