El Rei Carnestoltes diu…

Durant la setmana passada va tornar un any més el rei Carnestoltes. Amb el seu carácter bromista ens va dictar escola per escola els complements que havíem de portar a l’escola per tornar a celebrar una setmana ben divertida de Carnestoltes. Així doncs, aquest any entre d’altres els rei, ens va demanar portar un barret que tingués relació amb el fons marí ja que com sap que estem treballant el projecte del fons marí, ell, també ha volgut dir la seva. Per dimarts, ens va demanar la consigna que més li agrada, venir a escola amb el pijama així que tots i totes no ens ho vam pensar gaire amb el pijama ens vam presentar. Mireu les fotos i veureu que a les escoles ens agrada gaudir de les consignes del rei Carnestoltes.