ANIMAL RIDDLES

WHAT AM I?
Y3 and Y4 Massalcoreig students have been working animal parts of the body, different kind of animals and a specific grammar structure:

  • Beak, claws, feathers, fur, scales, shell, tail, teeth, whiskers, wings.
  • Bird, crocodile, elephant, fish, frog, giraffe, hamster, lizard, monkey, mouse, parrot, rabbit, snake,… Llegeix més»

DESCOBRIM L’ESCALA DEL DO AMB RACONS MUSICALS! 🎼

Els detectius de Cicle Inicial hem resolt el nostre primer cas!
Per fer-ho, hem hagut de superar uns racons musicals molt complicats on hem treballat l’escala del Do.
Per sort, hem pogut superar tots els reptes i aconseguir el nostre primer complement de detectius! 🔎
 
Cliqueu la imatge… Llegeix més»

LA MATÈRIA

A cicle mitjà ens hem proposat convertir-nos en investigadors/es de la matèria! Per fer-ho, hem observat tot allò que ens envolta i hem començat a fer-nos preguntes.
Cada setmana resolem un repte que implica experimentar amb la matèria i que ens ajuda a descobrir-ne les propietats.… Llegeix més»

FEM UNA CATA D’AIGÜES

Per saber de què estem parlant quan ens referim a l’aigua, hem començat per saber de què fa gust. Vam dur a la classe diferents ampolles d’aigua embotellada i en vam fer una cata. En un full vam apuntar si ens agradaven o no, i… Llegeix més»