XERRADES I TALLERS AMB DOWN LLEIDA I UNIÓ DE PAGESOS A LES 4 ESCOLES DE LA ZER!

La passada setmana l’alumnat de les 4 escoles de la ZER vam gaudir de dues xerrades als centres. En la primer vam conèixer l’Appolain, que col·labora amb Unió de Pagesos, que ens va vindre a explicar la seva història de vida des de la seva infància al Camerún fins a arribar a Lleida. El relat va ser colpidor i emocionant, però ens vam quedar amb les seves paraules d’optimisme. Malgrat haver patit una vida dura, de les adversitats es treu força i aprenentatge. També vam gaudir molt amb la xerrada de les noies de l’associació síndrome de Down, les dues de nom Eva, que ens van explicar què és la síndrome de Down. Ara ja sabem que no és cap malaltia i que és una característica produïda per una alteració dels cromosomes. Ens vam quedar sobretot amb la idea que de la mateixa manera que ens ajudem a l’aula els uns als altres també ho hem de fer quan estem en contacte amb persones amb la síndrome de Down. Les dificultats són més lleugeres quan s’afronten entre tots i totes.

Cliqueu aquí per veure imatges de la xerrada Històries de Vida

Cliqueu aquí per veure imatges de la xerrada sobre la Síndrome de Down