Visitem l’Institut de Seròs

Dimarts 28 de febrer els infants de sisè de les nostres escoles van visitar l’institut de Seròs per tenir un primer contacte de cara l’any vinent.

Durant la visita els nens i nenes han pogut conèixer alguns mestres que es trobaran l’any que ve. I també alguns companys més grans com el Roger, un dels alumnes de l’institut que ens ha acompanyat durant la visita. Ell mateix, ens ha fet l’acompanyament a les diferents aules i espais del centre com les  classes  d’informàtica, tecnologia o el poliesportiu.

En acabar la visita, ens han convidat a esmorzar tots plegats coca amb xocolata i hem aprofitat per parlar amb ex-companys i futurs alumnes que amb molt de gust, ens esperen el proper setembre.

Fotos de la visita.