VISITEM L’EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “LECTURES I TEXTURES”

El passat divendres dia 2 d’octubre l’alumnat de Primària, en el marc del treball del projecte interdisciplinari de ZER “Som més artistes” va poder visitar l’exposició itinerant  “Lectures i textures” a l’ajuntament de LLardecans. L’alumnat va poder gaudir de l’art contemporani, de mans de l’artista Palmira Rius i dels escrits de les escriptores de Ponent que han participat en l’exposició. L’activitat va consistir en una visita a l’exposició, una presentació de les dones artistes del món i un taller de punt de llibre. L’experiència va esdevenir tot un èxit ja que tant l’artista, com l’ajuntament i el SIAD Segrià van posar tots els ingredients i facilitats perquè així esdevingués.

Clica aquí o damunt de la imatge si vols veure més fotografies relacionades amb aquesta activitat.