Visitem el Centre de Serveis

La passada setmana els infants de l’escola Otogesa van visitar el Centre de Serveis de Maials per visitar i interactuar amb els padrins i padrines del poble. En actes diferents els nens i nenes de cicle mitjà i superior van oferir les nadales treballades amb la Carme Vilasetrú. La visita va ser tot un èxit doncs en acabar les actuacions, els padrins també ens van recitar uns poemes molt bonics. En acabar, el centre de serveis ens va obsequiar amb un berenar de coca amb xocolata.

Els nens i nenes d’infantil per la seva banda també es van apropar a fer caliu a la gent del centre de serveis oferint en aquest cas il.lustracions que havíen realitzat a l’escola.

Fotos de la visita