VISITA DELS MESTRES ITALIANS

El dimarts 1 de març, la comunitat educativa de la ZER l’Oliver vam rebre la visita d’un grup de mestres procedents de la regió del Piemont, al nord-oest d’Itàlia.

Els mestres italians estaran durant tota aquesta setmana a Ponent, participant dins el programa Erasmus+ en una experiència de job shadowing. El seu primer dia van visitar les nostres quatre escoles per tal de conèixer la nostra realitat i com treballem.

Al llarg del seu itinerari, i acompanyats d’un grup de mestres de la nostra ZER, van poder observar i participar de diferents activitats amb el nostre alumnat. Activitats com els racons de llengua, espais d’aprenentatge i el treball de CLIL (medi natural en anglès) a Primària.

Aquest tipus d’experiències ens serveixen per a compartir allò que fem, obrir la nostra perspectiva i alhora, establir lligams amb companys i realitats internacionals.

Clica aquí per veure més imatges