VINE A L’ESCOLA OTOGESA

A l’aula de CM de Maials l’alumnat ho té molt clar, els agrada molt la seva escola i volen promocionar-la perquè més nens i nenes s’animin a venir. Aquesta és només una de les propostes significatives que hi ha a les àrees de llengua i matemàtiques. En aquestes propostes es convida a l’alumnat a aprendre d’una manera que sigui funcional i on es parteix de la seva realitat i interessos. D’aquesta manera es crea emoció en els infants i, per tant, hi ha aprenentatge.

“Vine a l’escola Otogesa” és una proposta de l’àrea de Català. En ella s’anima a l’alumnat que l’escull a promocionar la seva escola mitjançant un vídeo. Per fer-ho han de realitzar una llista de coses bones de la seva escola, crear un guió de què diran, organitzar-se i escollir els llocs on enregistraran cada imatge. Finalment, han de crear el vídeo i realitzar una autoavaluació per veure què han fet bé i en quins punts es podria millorar.

Si cliqueu aquí podreu veure el resultat final.