UNA VISITA INESPERADA!

Aquest passat dijous vam rebre una visita inesperada, però que ens va fer posar molt contents. El Biel i el Miquel, els aprenents de la UDL a Llardecans del curs passat, ens van venir a veure! Feia dies que els ho demanàvem als i les mestres de l’escola però no ens pensàvem que el dia arribés tan aviat. El primer que ens va sobtar va ser el canvi de “look” del Miquel, tots i totes el vam trobar més guapo. El Biel ens va explicar que l’han d’operar del genoll perquè es va trencar els lligaments i el menisc, uixx. Els dos ens van parlar de les dues escoles on aquest curs fan pràctiques i de com ens trobaven a faltar. Els vam demanar que tornessin un altre dia i ens ho van prometre. Gràcies Biel i Miquel per la visita.

Clica aquí per veure més imatges.