Un Sant Jordi diferent a Massalcoreig

No hi ha espectacle més bonic que la mirada d’un INFANT que llegeix.

Aquesta és l’experiència de la qual vam gaudir a la nostra escola el passat dia 23 d’Abril, la DIADA DE SANT JORDI.

L’alumnat de l’escola de Massalcoreig es va organitzar per tal que totes les famílies de l’escola poguessin gaudir d’un conte; els germans i germanes grans van explicar contes als petits de casa, també les padrines i padrins lectors van llegir històries a les filloles i fillols lectors.
Fins i tot un pare d’infantil va explicar un conte per àudio, on tot l’alumnat d’infantil hi estava representat.

Aquí us deixem el recull d’aquesta diada. Un bonic record!

Vídeo Realitzat per l’Esther, estudiant de la UdL en pràctiques a la nostra escola.
Gràcies Esther!!