Trobada de final de curs a Llardecans

El passat divendres 7 de juny, les escoles de la ZER ens vam trobar a Llardecans per acomiadar el curs.

Envoltats en un ambient festiu i relaxat vam gaudir d’una original batucada per part dels alumnes de l’escola Arc d’Adà només arribar.

Després, ja a la sala d’actes del poble, mestres, families i companys vam acomiadar els infants que tanquen la seva a l’escola per anar a l’Institut.

Tots plegats ens vam dirigir a l’escola per esmorzar i donar inici a les activitats del matí, on agrupats en petits grups ens vam divertir molt amb les diferents activitats com la visita d’un il·lustrador, jocs d’aigua, els inflables………..Fotos de la trobada

A l’hora de dinar ens vam tornar a trobar tots plegats per dinar i donar pas a les activitats de la tarda on el joc lliure, una divertida gimcana i altres activitats ens van fer oblidar la calor.

Un cop acabades les activitats, mestres i alumnes ens vam acomiadar i desitjar un bon estiu a tots i totes.