Trobada de la ZER a la Granja d’Escarp

El passat 9 de novembre els nens i nenes de la ZER l’Oliver ens vam retrobar a la Granja d’Escarp, que de manera extraordinària ens va rebre de forma galardonada amb trets festius. I pensareu… festiu? Sí, festiu. Tot i que les festes de la Granja d’Escarp son al juliol, l’escola, ajuntament i veïns del poble van treballar de valent per enlluernar i viure un gran dia de festa major.

Tot te la seva explicació. Enguany el projecte interdisciplinar de la ZER es la festa major. Sota el nom “Viu la festa”, els nens, nenes i mestres de la ZER vam viure un magnífic dia de festa major, creieu-me no va faltar res.

De bon matí i en pic arribar al poble, el regidor d’Esports i pare de l’escola, Francesc Vallés es va rebre amb un emotiu pregó per iniciar una jornada divertida i engrescada. Acte seguit la xaranga ens va acompanyar pels diferents indrets del poble per acompanyar i donar inici a les diferents activitats programades.

D’aquesta manera menuts i no tan menuts vam gaudir al llarg del dia de divertides actuacions del pallasso Piticlin, de jocs i cucanyes al camp de fútbol, balls de sardanes i fins i tot una disco-móbil.

Fotos de la trobada