TORNADA A L’ESCOLA

El dilluns, dia 13 de setembre de 2021, els infants tornaven a l’escola després de gaudir d’unes merescudes vacances d’estiu.

A la nostra escola, el claustre de mestres estàvem esperant al nostre alumnat amb moltes ganes.

Durant el dia, vam començar a engegar la maquinària per tindre un curs ple d’experiències i aprenentatges. De fet, vam realitzar les primeres activitats i vam gaudir de l’alegria que cadascun d’ells i ells ens aporten i donen vida a l’escola.

Val a dir que no tot van ser són flors i violes. Tornar a escoltar el despertador sonar a tot drap, desenganxar-te dels llençols, engolir l’esmorzar d’un mos, organitzar les motxilles i començar a córrer de bon matí, ens va costar a tots i totes.

Així que, ens agradaria deixar-vos algunes imatges de la tornada a l’escola. Per visualitzar-les, cliqueu AQUÍ.

Finalment, si desitgeu visualitzar la presentació de la reunió d’inici de curs, ho podeu fer clicant AQUÍ.