Tallers de llengua materna.

Un any més i gràcies a la col:laboració de les families de l’escola vam poder gaudir d’una tarde de llengua materna. Aquest any les families tenien el repte d’oferir activitats que estiguessin relacionades amb el nostre projecte, el Fons Marí. Aprofitant les diferents cultures que compartim a l’escola vam tenir el plaer de poder escoltar un conte en àrab, vam poder escoltar havaneres amb ajuda d’un acordeó o realitzar un petit taller de manualitats.

Un cop van acabar els tallers,els mestres van obsequiar les families col·laboradores amb un diploma de record i reconeixement.

Moltes gràcies

Fotos del tallers.