Taller “Reciclar et fa gran” a l’escola Otogesa

El Consell Comarcal del Segrià amb la col:laboració d’Arum Serveis Ambientals ha iniciat una campanya de sensibilització a les escoles del Segrià per a millorar la qualitat de la recollida selectiva i reduïr la generació de residus.

L’escola Otogesa de Maials ja fa dos cursos que participem al projecte i aquest curs s’han realitzat dos tallers:

Donem nova vida als residu.

Adreçat als infants de cicle infantil i cicle inicial. La sessió del taller cosntava de dos parts; una primera més de caire informatiu, on ens explicaven la problemàtica dels residus, i la segona, amb un caire més pràctic amb la construcció d’unes jardineres fetes amb envasos i la plantació d’una alzina.

Compra responsable.

Adreçat als nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior. La idea del taller es fonamentava en el concepte de les 4R’s per afavorir un consum responsable. Fotos dels tallers.